مراسم عزاداری رحلت  پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در پردیس برگزار شد

مراسم عزاداری رحلت جانسوز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور و سخنرانی امام جمعه شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، ظهر امروز جمعه مصادف با ۲۸ صفر، مراسم عزاداری رحلت شهادت گونه پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) با حضور مردم مؤمن و انقلابی شهرستان پردیس برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه  شهرستان پردیس در این مراسم با ذکر روایتی از امام مجتبی (ع) به بیان مسئولیت و وظایف انسان در قبال خداوند متعال و دیگر افراد جامعه پرداخت.
وی بندگی و عمل به واجبات و ترک محرمات را از جمله وظایف انسان نسبت به خداوند دانست و نیکی کردن و احسان نسبت به مردم را از جمله وظایف و مسئولیت انسان در قبال جامعه ذکر کرد و بیان کرد: سیره و روش زندگی ائمه و در راس آنها پیامبر(ص) برای ما باید الگو و درس زندگی باشد.

لازم بذکر است، مداحی ذاکر اهل بیت، کربلایی علی فراهانی و قرائت زیارت عاشورا توسط کربلایی جواد کردبچه در پارکینگ بوستان نور الشهدا فاز ۳ پردیس برگزار شد.

شایان ذکر است مراسم عزاداری حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) فردا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل پارکینگ بوستان نور الشهدا برگزار خواهد شد.

کد خبر 983802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha