خروج نظامیان ایالات متحده از بغداد مطالبه مردمی است/ شاهد تضعیف آمریکا در منطقه هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد کاخ سفید درصدد حضور هر چه بیشتر در عراق و اشغال این کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده در خصوص خروج 1500 نظامی آمریکایی از عراق، گفت: کاخ سفید درصدد حضور هر چه بیشتر در عراق و اشغال این کشور است.

نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه شاهد زوال و تضعیف حضور آمریکا در منطقه هستیم زیرا خاورمیانه به نفع جریان مقاومت متحد شده است.

وی با اشاره به اینکه نظامیان ایالات متحده مجبور به خروج از منطقه خصوصا عراق خواهند شد زیرا این مهم مطالبه مردمی منطقه و مصوبه پارلمان عراق است، ادامه داد: البته در این میان برخی کشورهای منطقه به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی اقداماتی انجام می دهند که تازگی ندارد لذا به آنها نیز توصیه می شود به سمت شکاف دولت – ملت ها حرکت نکنند زیرا در آن زمان ایالات متحده به  دردشان نمی خورد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستیم از این رو ترامپ تلاش می کند به افکار عمومی کشورش نشان دهند نظامیان این کشور در خاورمیانه حضور پررنگ دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که واقعیت های میدانی بعد دیگری از اشغالگری و ضعف نظامیان این کشور را نشان می دهد.

کد خبر 983883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha