مراسم شهدا فرصتی برای الگوبرداری از سیره و روش شهداست

شریعتی گفت: مراسم شهدا فرصتی برای الگوبرداری از سیره و روش شهداست تا به وسیله الگوی رفتاری آنان برای زندگی حال و آینده خود برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، «غلامرضا شریعتی» ، شامگاه جمعه (25 مهر ) در یادواره مجازی شهدای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و پایگاه امام خمینی(ره) بهشهر اظهار کرد: مراسم شهدا فرصتی برای بازگشت به خود و تدبر در درون خود است که بعد از شهدا چه کردیم و چه توشه ای برای آخرت آماده کرده ایم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز که دنیای زور و تزویر در حال لشکرگشایی و لشکرکشی است و ناهنجاری های مختلف دامن گیر جوامع شده است؛ اندیشه در سیره و روش شهدا و سبک زندگی ساده و بی آلایش آنان می تواند جامعه را در مسیر درست رهنمون کند.

 

وی ادامه داد: بیعت با شهدا در این یادواره شهدا حتی اگر به صورت مجازی هم باشد؛ بیعتی است که می تواند خط و راه و روش شهدا را استمرار بخشد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام باشد.

 

شریعتی گفت: مراسم شهدا فرصتی برای الگوبرداری از سیره و روش شهداست تا به وسیله الگوی رفتاری آنان برای زندگی حال و آینده خود برنامه ریزی کنیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد در شرایط کنونی یادآور شد: امروز دشمن بیش از همیشه به فکر ایجاد تفرقه است و باید با اتحاد و وحدت برای بالندگی بیشتر ایران اسلامی تلاش شود.

 

مراسم معنوی چهاردهمین یادواره 31 تن از شهدای پایگاه امام خمینی(ره) بهشهر جمعه 25 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا از طریق فضای مجازی با سخنرانی غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مداحی حاج سید رضا حسینی برگزار شد.

 

چهاردهمین یادواره 31 تن از شهدای پایگاه امام خمینی(ره) بهشهر با هدف تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، از طریق آدرس روبیکا @yaghobnejad و اینستاگرام  @alavi4985 هم پخش شد.

کد خبر 983908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha