تحقق امنیت متوازن در جامعه توسط نیروی انتظامی قابل تقدیر است

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: تحقق امنیت در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سلامت و اجتماعی توسط نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» صبح امروز (27 مهرماه) در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان که در ستاد فرماندهی ناجا استان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: اینکه استان هرمزگان در رتبه بالای امنیت کشور دارد؛ نشان دهنده زحمات عزیزان در نیروی انتظامی است. باعث افتخار است که نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف، امنیت کشور را به رخ دشمنان کشور می‌کشد.

 

وی با ذکر این نکته که نیروی انتظامی امید به زندگی و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است، عنوان کرد: مساله امنیت، تنها به امنیت اجتماعی و اقتصادی محدود نمی‌شود؛ بلکه در حوزه‌های امنیت سلامت و فرهنگ نیز گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: اینکه مبارزه با قاچاق به سمت دریا که مرکز ثقل قاچاق محسوب می‌شود سوق پیدا کرده است نشان دهنده مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان است و فضای امنی را برای فعالیت حوزه اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

 

حجت‌‌الاسلام عبادی‌زاده با ذکر این نکته که ناجا دایره امنیت را گسترده کرده است، تصریح کرد: در عرصه امنیت فرهنگی در حوزه پیشگری و برخورد، گام‌های بلندی برداشته شده است که نشان دهنده تلاش نیروی انتظامی برای تحقق امنیت متوازن است.

 

وی اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که گرگ‌های مختلف و تروریست‌های زوزه‌کش در کنار مرزها قرار دارند و در مقابل نیروی‌های انتظامی ما زمین‌گیر هستند و ما را در یک جزیره امن و با ثبات در خاور میانه قرار داریم و امنیت را به رخ دشمنان می‌کشانیم.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان گفت: دشمن در کنار مرزهای ما جولان می‌دهد و زوزه می‌کشد امام جرات عبور از مرزهای جمهوری اسلامی را ندارد. این موضوع نشان دهنده ایثارگری و پایداری جوانان ما در نیروی‌های مسلح و انتظای کشور است.

کد خبر 984058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha