۶۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ پرس غذای گرم به همت کانون گلشن رضا (علیه السلام) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) گفت: ۶۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ پرس غذای گرم به همت اعضا و فعالان کانون گلشن رضا (علیه السلام) در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت تهیه و توزیع شد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 60 بسته معیشتی و 300 پرس غذای گرم به همت اعضا و فعالان کانون گلشن رضا (علیه السلام) در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت تهیه و توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل گوجه فرنگی، برنج، گوشت قرمز، روغن مایع، سویا و مایع دستشویی است.

 

وی اظهار داشت: 300 پرس غذای گرم نیز با مشارکت خیرین و با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه و با مشارکت اعضای کانون در بین نیازمندان و افراد بی بضاعت توزیع شد.

 

حسین زاده افزود: خیرین مشارکت بسیار خوبی برای تامین این اقلام برای خانواده های بی بضاعت داشتند و تلاش آنها سپاسگزارم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تاکید کرد: جهاد برای کمک به هموطنان همچنان ادامه دارد و طبق منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد تا از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت کنیم.

 

حسین زاده ادامه داد: امیدواریم با این حرکت فرهنگی در راستای ترویج احسان و نیکوکاری بتوانیم زمینه افزایش همدلی و وحدت در جامعه برای کمک به افراد بی بضاعت را فراهم کنیم.

کد خبر 984087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha