۲ میلیارد تومان  کمک مومنانه به مناطق محروم مرزی خراسان جنوبی اهدا شد

مسروری گفت: از ابتدای سال جاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی حدود ۲ میلیارد تومان کمک مومنانه و خدمات در نقاط محروم و صفر مرزی استان خراسان جنوبی اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی اصغر مسروری» صبح امروز (۲۷ مهر) در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: امنیت بسیار خوبی در مرز و شهرهای استان حاکم است که نتیجه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در تمام بخش ها و همکاری دستگاه های اجرایی است.

 

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مرزهای استان کمتر از ۲ درصد جرائم مربوط به حوزه موادمخدر و جرائم مرزی است، گفت: امروز در حوزه مرز  ارتباط تنگاتنگ و روزانه ای را با مرزنشینان داریم.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، افزود: از ابتدای سال جاری با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان نزدیک به ۲ میلیارد تومان در نقاط صفر مرزی خدمات و کمک مومنانه اهدا شده است.

 

مسروری  از اجرای بیش از ۹۰ مرحله طرح مردم‌یاری از  هفته ناجای سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: شرایط خوب امنیتی در مرز باعث شده  توسعه مسائل اقتصادی و معیشت مردم در مرز فراهم شود.

 

سرهنگ «ناصر فرشید» فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون بیش از ۷۲ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده و دستگیری قاچاقچیان پنج درصد نیز افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۴۵ تن انواع موادمخدر کشف شده است، تصریح کرد: کشف موادمخدر نیاز به برنامه‌ریزی و برآوردهای اطلاعاتی و عملیاتی دارد.

 

فرشید بیان کرد: با توجه به سال جهش تولید و حمایت از تولید و کالای ایرانی در بحث مبارزه با کالای قاچاق از سال گذشته تا کنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق را کشف کرده‌ایم.
 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی به برنامه های هفته ناجا اشاره کرد و افزود: در این هفته در کنار مأموریت‌ها خدمات مضاعفی از جمله ویزیت رایگان و خدمات‌رسانی به مناطق محروم، شماره گذاری خودرو ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 984242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha