توزیع ۷ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان شهرستان میاندرود

اصغری گفت: در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بردستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی تاکنون ۷ هزار سبد معیشتی به ارزش ۴ میلیارد تومان به همت خیرین، بسیجیان و مردم نوع دوست شهرستان میاندرود تهیه و دراختیار جامعه هدف قرار اده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از ساری، «جعفر اصغری» امروز(۲۷مهر)در آئین مرحله سوم نهضت کمک مومنانه شهرستان میاندرود همزمان با آغاز ماه ربیع الاول در گلزار شهدای شهر سورک، بیان کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری درباره اهمیت پرداختن به کمک مومنانه و اهدا آن به افرادی که در پی شیوع ویروس منحوس کرونا مورد آسیب در زندگی قرار گرفتند سپاه این شهرستان اقداماتی را انجام داده است.

 

فرمانده سپاه میاندرود افزود: سپاه شهرستان میاندرود با کمک همه خیرین و فرماندهان عزیز پایگاه‌های مقاومت، دهیاران، شورای محلات و روحانیت محله‌ها، در سومین بخش از دومین مرحله این رزمایش قرار داریم، موفق بودیم‌.

 

اصغری اعلام کرد: تاکنون ۷ هزار سبد معیشتی را بالغ بر ۴ میلیارد تومان به محسنین و محرومین تقدیم کردیم، این عمل بدون کمک مسئولان ممکن نبود.

 

وی با اشاره به اینکه در این بخش از رزمایش گروه‌های جهادی شهرستان شبانه‌روز پای کار بودند، گفت: جا دارد که از این افراد تشکر کنیم، در کنار اهدای سبدهای معیشتی بسته‌های تحصیلی نیز داشتیم.

 

اصغری عنوان کرد: در همین ایام کرونا ۲۰۰ هزار دستکش، ۲۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط خواهران و برادران در پایگاه به مردم این شهرستان تقدیم شد.

 

وی تاکید کرد: سپاه شهرستان میاندرود در کنار وظایف اصلی خود که شامل؛ جذب ساماندهی، آموزش و حفظ انسجام آحاد مردم و بسیجیان است، تاکنون ۳۰ هزار بسیجی را در این شهرستان ساماندهی کرده است و امروز ما گردان امنیتی امام علی (ع)، بیت المقدس و گردان‌های عاشورای پایگاه محور و دسته‌های واکنش سریع داریم، دو گردان بزرگ سایبری را در شهرستان را شکل دادیم، پای کار رزمایش بودیم.

 

اصغری اضافه کرد: از سال‌های گذشته تاکنون در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید  ۵۴ منزل مسکونی، ۳۰ یادمان شهید  و ۶۵ طرح اقتصاد مقاومتی در میاندرود ایجاد و احداث شد.

 

وی اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با مردم، در کنار مردم است و همه با هم همانطور که انقلاب ما مردمی بود با مردم عزیز و همیشه در صحنه به سمت تشکیل جامعه اسلامی، تمدن نوین و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهیم رفت.

کد خبر 984275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha