عملیات ساخت بوستان خطی و بازارچه محلی در مهرشهر بیرجند آغاز شد

بازارچه محلی و فضای تفریحی و پیاده روی یکی از نیازهای شهرک جدید مهرشهر بیرجند است که امروز با حضور جمعی از مسئولان زمین این پروژه بزرگ کلنگ زنی عملیات ساخت آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، پروژه بزرگ بوستان خطی و بازارچه محلی مهرشهر پیش از ظهر امروز(28 مهرماه) با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار بیرجند، فرماندار مرکز استان و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

 

این پروژه در زمینی به مساحت 16 هزار و 200 متر مربع و در خیابان شهید احمدی روشن مهرشهر با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان احداث خواهد شد که براساس طرح اولیه برای این پروژه بوستان خطی پارک محله ای، پارک بانوان، زمین ورزشی، مسیر پیاده روی، زمین بازی کودکان و بازارچه محله ای دیده شده است که جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

 

«محمدعلی جاوید» شهردار بیرجند در این مراسم با بیان اینکه بوستان خطی مهرشهر، دهمین بوستان بیرجند است که امروز کلنگ زنی شد، گفت: از این تعداد 6 بوستان در شمال شهر بیرجند، یک بوستان در جنوب و سه بوستان در منطقه معصومیه در حال احداث است.

 

وی از افتتاح فرهنگ سرای استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: همچنین عملیات اجرایی میدان بزرگ شهر بیرجند در زمینی به وسعت 11 هکتار در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان این دوره شورای شهر به بهره برداری برسد.

 

شهردار بیرجند با بیان اینکه پارک بزرگ جنگلی بیرجند نیز در زمینی به وسعت 40 هکتار در حال انجام است، افزود: این پروژه نیز تا اردیبهشت سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

کد خبر 984719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha