تعامل مطلوب نیروی انتظامی فارس و شهرداری شیراز به نفع شهر و شهروند است

اسکندرپور گفت: تعامل مطلوب نیروی انتظامی فارس و شهرداری شیراز در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان نقش مطلوبی دارد به نفع شهر و شهروندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (دوشنبه 28 مهر) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: حمایت نیروی انتظامی فارس از مجموعه مدیریت شهری قابل تقدیر است.

شهردار شیراز افزود: تعامل مطلوب نیروی انتظامی فارس و شهرداری شیراز در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان نقش مطلوبی دارد به نفع شهر و شهروندان است.

وی با تاکید بر حضور موثر و به موقع فرمانده نیروی انتظامی فارس در شرایط مختلف بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ... همواره همراه و یاور شهرداری شیراز بوده است.

«رهام بخش حبیبی» نیز در این دیدار گفت: نگاه نیروی انتظامی فارس به مجموعه شهرداری به عنوان همه کاره شهر است و تابعیت از سیاست های ابلاغی راهبردی و تکنیکی شهردار، موجب سامان دهی شهر با مدیریت واحد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ادامه داد: نیروی انتظامی فارس، حامی اقدامات شهرداری شیراز است و تعامل با شهرداری شیراز در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی موجب تقویت فرهنگ غنی شیراز خواهد شد.

وی تصریح کرد: با هدف حفظ آرامش جامعه و با همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی شهرداری شیراز، راهکارهایی برای افزایش ارتباط با مردم و اطلاع رسانی به آنها در نظر گرفته شده است.

خاطر نشان می شود شهردار شیراز در این دیدار با اهدای لوحی به فرمانده نیروی انتظامی فارس از وی برای ارائه خدمات به شهر و شهروندان تجلیل کرد.

کد خبر 984777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha