نیاز به مشارکت خیران برای تکمیل درمانگاه خیریه «ولیعصر (عج)» سهل آباد شیراز

خائف گفت: تکمیل درمانگاه خیریه «ولیعصر (عج)» سهل آباد شیراز به دلیل افزایش شدید قیمت به مشارکت خیران نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد خائف»، امروز (دوشنبه 28 مهر) با اشاره به پیشرفت  درمانگاه خیریه «ولیعصر (عج)» سهل آباد گفت: این درمانگاه خیریه در منطقه بسیار کم برخوردار شیراز در حال احداث است.

خیر بنیانگزار و سازنده اسکلت درمانگاه خیریه «ولیعصر(ع)» سهل آباد ادامه داد: ادامه روند اجرایی و عمرانی پروژه این کار با همت مجمع «خیرین فرهنگ ساز» و شهرداری شیراز و همت خیریه «اسلامی شیراز» مدیریت می شود.

وی اضافه کرد: نما و دیوارهای داخلی ساختمان به اتمام رسیده و تاسیسات و امور داخلی در حال تاسیس است و علاوه بر پیشرفت فیزیکی 70 درصدی یک طبقه به عنوان بخش دیالیز نیز به درمانگاه افزوده شده است.

خائف با دعوت از مشارکت خیران بیان کرد: به دلیل افزایش شدید قیمت به مشارکت خیران نیاز داریم و حدود یک میلیارد و نیم ارزش زمین و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش عوارض آن شده است که توسط شهرداری شیراز و مجمع «خیرین فرهنگ ساز» تامین شده است.

وی اعلام کرد: هزینه یک هزار و ۴۵۰ متر اسکلت دیوارچینی شده ساختمان 2 و نیم میلیارد تومان است که خانواده مرحوم «حسین خائف» آن را تقبل کرده اند و یک میلیارد تومان توسط «لقای اوجی» و مابقی هزینه ها نیز توسط «خیریه اسلامی» با جذب خیرین متقبل کرده است.

کد خبر 984815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha