حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی امری لازم و ضروری است

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای حاکمیت حفظ سرمایه‌های نظام است، گفت: از جمله این سرمایه‌ها، نیروی انتظامی است و از آنجائیکه حفظ اعتماد عمومی امری مهم است و این امر با ارائه خدمات صادقانه توسط کارگزاران محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با فرمانده انتظامی استان که دادستان مرکز استان، معاونین و روسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه نیز حضور داشتند، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه زحمتکشان و امید آفرینان در عرصه نظم و امنیت از خدمات ارزشمند مجموعه نیروی انتظامی تشکر کرد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای حاکمیت حفظ سرمایه‌های نظام است، گفت: از جمله این سرمایه‌ها، نیروی انتظامی است و از آنجائیکه حفظ اعتماد عمومی امری مهم است و  این امر با ارائه خدمات صادقانه  توسط کارگزاران محقق خواهد شد و نیروی انتظامی نیز از جمله این کارگزاران است.

 

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم خدمات نیروی انتظامی را در همه حوزه‌ها  بشماریم  بسیار زیاد، ضروری، فوری و ارزشمند هستند و دستگاه قضایی این میزان خدمات را به لحاظ ارتباط فی مابین  و داشتن اهداف مشترک کاملا احساس و درک می‌کند.

 

صادقی نیارکی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در ارزیابی و عملکرد در خدمت‌رسانی و برقراری نظم و امنیت در جامعه میان همه استان‌ها رتبه برتر را کسب کرد و این امر نشان از تدبیر فرماندهی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان برکف انتظامی استان است که جای تبریک و تقدیر دارد.

 

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه با همه این توفیقات و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی استان نباید به این مقدار قانع شد و بایستی در جهت ارتقای  خدمات  تلاش مضاعف شود و این مجموعه توان این کار را دارد.

 

عالیترین مقام قضایی استان زنجان با تأکید بر این موضوع که پیشگیری قضایی بالاترین تأثیر را دارد ادامه داد: نیروی انتظامی از شیوه‌های نوین و اطلاعاتی مجرمان را در کمترین زمان دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌دهد و با این افراد برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

 

صادقی نیارکی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی امری لازم و ضروری است، افزود: نیروی انتظامی برای رسیدن به مقصود نیازمند حمایت است و اگر بخواهیم جامعه‌ای امن و با آرامش داشته باشیم حمایت‌ ها  باید به نحو احسن صورت گیرد و نیروی انتظامی هیچ نقصی برای انجام مأموریت‌ها نداشته باشد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در ادامه این دیدار با تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه در نیروی انتظامی گفت: اگر موفقیتی در حوزه انتظامی به دست آمده از حمایت‌های دستگاه قضایی استان بوده و ما هم خوشحالیم به عنوان سرباز در خدمت نظام و انقلاب هستیم.

 

سردار رحیم جهانبخش افزود: اگر تهدید‌ها سوار نقاط ضعف شوند آسیب ایجاد می‌شود. در سطح جامعه  مهمترین عامل که بتوانیم از جرایم پیشگیری کنیم و تهدیدات نتوانند بر ما غلبه کنند بحث حمایت قضایی است.

 

کد خبر 984995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha