۱۷ واحد تولیدی راکد قم فعال شد/از تولید حمایت قاطع خواهیم کرد

سرمست گفت: ۲۵ واحد تولیدی راکد در قم بود که ۱۷ واحد را در شش‌ماهه اول امسال فعال کردیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (سه‌شنبه 29 مهر) در بازدید از واحدهای تولیدی استان گفت: در راستای حمایت از تولید این بازدیدها انجام شد و همواره حمایت از واحدهای تولیدی را در دستور کارداریم.
 

استاندار قم گفت: در استان قم واحدهای تولیدی با ظرفیت کافی در حال فعالیت هستند و در بازدید امروز نیز واحدها، مشکلاتی که داشتند را مطرح و در راستای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد.
 

وی گفت: موضوعات مطرح‌شده در این بازدیدها، مواد اولیه و سند ملکی و واگذاری زمین واحدها و... بود که کمک خواهیم کرد تا گشایشی در امور واحدهای تولیدی ایجاد شود.


سرمست با اشاره به سال جهش تولید گفت: در سال جهش تولید هستیم و باوجود بحران کرونا، ما حمایت از تولید را در کنار مدیریت بحران کرونا در دستور کارداریم و مطالبه گری از سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود.


استاندار قم به واحدهای راکد در استان قم اشاره کرد و گفت: در خصوص احیای واحدهای تولیدی متراکم نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌کوشیم تا در راستای توسعه آن‌ها اقدام شود.


سرمست گفت: در شش‌ماهه اول 17 واحد از 25 واحد تولیدی راکد، فعال شدند و مابقی نیز در شش‌ماهه دوم سال به چرخه تولید بازمی‌گردند.

کد خبر 985040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha