خیابانی در حیران آستارا به نام شهید مرزبانی نامگذاری شد

خیابانی در دهستان حیران بندر آستارا به نام شهید مرزبانی اکبر رودی نامگذاری شد.

«نوذر مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: در سومین روز از گرامیداشت هفته ناجا با هماهنگی شورای اسلامی یکی از خیابان های دهستان حیران به نام شهید مرزبانی اکبر رودی نام گذاری شد.

 

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا افزود: این شهید بزرگوار در سال ۱۳۸۰ هجری خورشیدی در درگیری با سوداگران مرگ در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

 

وی از اهدای خون مرزبانان آستارا به نیازمندان و بیماران خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت هفته ناجا و در راستای حفظ سلامت و کمک به همنوعان، مرزداران این فرماندهی در اقدامی خداپسندانه با اهدای بخشی از خون خود به بیماران نیازمند جامعه بار دیگر جلوه هایی از نوع دوستی را به تصویر کشیدند.

 

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا گفت: نیروهای مرزبانی علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود در حفاظت از مرزها هرگز از اقدامات فرهنگی در راستای اعتلای سلامت و بهداشت جامعه غافل نشده اند.

 

مرادی با بیان اینکه مرزنشینان و مرزداران آستارا تعامل خوبی با همدیگر دارند و اجازه کوچکترین نفوذی را به دشمنان نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: امنیت حاکم در مرزهای آستارا را مدیون تعامل خوب مرزنشینان و مرزبانان هستیم.

کد خبر 985256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha