توزیع ۱۲۰۰ بسته متبرکه آستان قدس رضوی در همدان

مرتضایی گفت: شبکه جوان رضوی به عنوان پویاترین شبکه در حال فعالیت است که یکی از خصوصیات این شبکه ها مردمی بودن و فعالیت اقشار مختلف جامعه در آن است.

«رضا مرتضایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدن گفت: شبکه جوانان رضوی به عنوان بزرگترین و پویاترین شبکه در حال فعالیت است که یکی از خصوصیات این شبکه ها مردمی بودن و فعالیت اقشار مختلف جامعه در آن است.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی  استان همدان افزود: برگزاری مراسم عزاداری به صورت سیار در 30 روستای همدان با همکاری طلاب حوزه علمیه رسول اکرم (ص) مریانج، توزیع بیش از 1200 بسته متبرکه آستان قدس رضوی بین اهالی ، برپایی روضه های خانگی دهه آخر صفر در شب شهادت امام رضا (ع) به صورت حضوری در گلزار شهدای همدان  از اقدامات انجام شده در دهه آخر صفر بود.

 

وی ادامه داد: شبکه جوانان رضوی همدان با دعوت از خیرین اقدام به تسویه بدهی افراد نیازمند به سوپر مارکت محله نمود و تعداد قابل توجهی از حساب دفتری افراد نیازمند در سوپر مارکت های محله پرداخت شد.

 

مرتضایی با بیان این که طرح زیر سایه خورشید یکی از بزرگترین عملیات های شبکه جوانان رضوی است، ادامه داد: در دهه کرامت در کشور و چند کشور خارجی عملیات های مختلفی با عنوان این طرح انجام می شود که مهمترین محور این عملیات زیارت حرم از راه دور است.

 

وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که اخیراً توسط آستان قدس رضوی دنبال می‌شود، این است که این تلقی صورت می‌گیرد که کل ایران متعلق به امام رضا (ع) است، نه فقط شهر مقدس مشهد؛ همچنین خدام آقا علی بن موسی الرضا (ع) نیز فقط کسانی نیستند که در حرم امام رضا (ع) مشغول به کار هستند، بلکه کل کشور خدام امام رضا (ع) هستند.

 

 

کد خبر 985376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha