دوره آموزشی «ناهنجاری های قامتی» در کانون فرهنگی هنری بینات برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات گفت: دوره آموزشی «ناهنجاری های قامتی» با حضور کارشناسان بهزیستی در کانون فرهنگی هنری بینات برگزار شد.

«طاهره باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی «ناهنجاری های قامتی» با حضور کارشناسان بهزیستی در کانون فرهنگی هنری بینات برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات تصریح کرد: در این دوره آموزشی مطالبی با حنوان اختلال های ضعف در رشد و الگوهای غلط در نشستن، ایستادن و راه رفتن را به بانوان عضو این کانون ارائه شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کم تحرکی افراد عوارضی در زمینه های فقر حرکتی و چاقی را در جامعه به همراه داشته و باید با ارائه الگوهای مناسب در زمینه وضعیت بدنی و سلامت جسمانی اقدام به رشد حرکتی کنیم.

 

باقری افزود: چنین برنامه های آموزشی هم تاثیر روحی و روانی در بین نوجوانان و جوانان دارد و هم می تواند زمینه رشد قامتی همراه با رشد عقلی داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات بیان کرد: آینده هر جامعه ای مبتنی بر پویایی و سلامت جسمانی افراد است و باید به این مسئله مهم توجه بیشتری شود تا در کنار فعالیت های فرهنگی نیز برنامه های آموزشی مبتنی بر سلامت روحی و روانی نیز مدنظر قرار گیرد.

 

باقری اظهار داشت: امیدواریم چنین برنامه های آموزشی بتواند زمینه تحرک و فعالیت های ورزشی در بین نوجوانان و جوانان شود تا شاهد افزایش شور و نشاط در آنها باشیم.

 

وی عنوان کرد: این دوره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور اعضای این کانون برگزار شد.

 

کد خبر 985479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha