همایش ملی بزرگداشت آیت الله آخوندملا فتحعلی سلطان آبادی (اراکی)

حجت الاسلام دانشی از برگزاری همایش ملی علمی پژوهشی و بزرگداشت آیت الله آخوندملا فتحعلی سلطان آبادی عراقی (اراکی) خبر داد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» با اشاره  به برگزاری همایش ملی علمی پژوهشی و بزرگداشت آیت الله آخوندملا فتحعلی سلطان آبادی (اراکی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، زهد و پارسایی در سیره عملی آیت الله آخوند ملافتحعلی سلطان آبادی عراقی(اراکی)، آیت الله آخوند ملافتحعلی سلطان آبادی از منظر بزرگان و مراجع، کرامات و حالات عرفانی و جلوه های صبر و گذشت در سیره عملی آیت الله آخوند ملا فتحلی سلطان آبادی را از محورهای برگزاری این همایش دانست.

 

وی آثار و خدمات عمرانی و اجتماعی آیت الله آخوند ملا فتحعلی سطان آبادی، مراتب عملی آیت الله آخوند ملا فتحعلی، رهنمودها و دستورالعمل های حیات طیبه در بیان آیت الله، شاگران و پرورش یافتگان تربیتی ایشان و زمان شناسی و آگاهی سیاسی و اجتماعی آیت الله آخوند ملا فتحعلی سطان آبادی را از دیگر محورهای این همایش ملی، علمی پژوهشی دانست.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این همایش فروردین ماه 1400 در اراک برگزار خواهد شد، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند آثار و مقالات خود را تا تاریخ 15/10/1399 به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: آدرس دبیرخانه این همایش اراک، فاز یک شهرک شهید بهشتی، جنب فرهنگسرای آیینه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی است.

 

حجت الاسلام دانشی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این همایش ملی برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان مقالا به آدرس markazi.farhang.gov.ir  مراجعه و یا با شماره 3-33138051-086 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 985574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha