توزیع ۵۰سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی به مناسبت هفته وحدت

مداحی از توزیع ۵۰سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «وحید مداحی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) تعداد 50 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد .

 

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت حدمت رسانی به محرومین و نیازمندان افزود: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است که در این راستا گام های اساسی براداشته شده است.

 

وی با اشاره به  تهیه و توزیع 50 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان مناطق محروم استان مرکزی، خاطر نشان کرد: این مهم علاوه بر خدمت رسانی به محرومین در راستای حمایت از تولید ملی نیز انجام شده و در این راستا از کالاهای ایرانی و تولید ملی استفاده شده است.

 

این مقام مسئول تهیه جهیزیه از کالاهای تولید داخلی را راهی موثر در  حمایت از تولیدات ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم دانست و بیان کرد: علاوه بر آن تشکیل زندگی خانواده ایرانی با کالاهای ایرانی محقق شده است.

 

 مداحی خاطر نشان کرد: جهیزیه های تهیه شده ویژه نیازمندان ومحرومین به ارزش یک میلیارد تومان است که به زودی در ایام هفته وحدت در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.

 

 جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی در حال برگزاری است و امید است بتوانیم علاوه بر محرومیت زدایی گامی موثر در ترویج ازدواج آسان و استفاده از کالاهای تولید داخل برداریم.

کد خبر 985586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha