یوم الله ۱۳ آبان، فرصت نمایش عظمت جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه پیام یوم الله ۱۳ آبان باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود، گفت: در یوم الله ۱۳ آبان باید عظمت جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلیمن« سید احمد رضا شاهرخی» امروز(30 مهر) در در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان و ولادت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر ظلم درسی از مکتب دین و سیره و منش پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران اسوه استکبار ستیزی است، افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا امروز تمامی امکانات و توان خود را علیه نظام مقدس اسلامی به کار گرفته است.

 

وی با تقدیر از مقاومت ملت ایران، افزود: تاکنون ملت ایران در سایه ولایت مداری، حفظ وحدت و همدلی و تکیه بر اعتقادات و ارزش های دینی والهی در برابر توطئه های دشمنان سربلند ایستاده است.

 

حجت الاسلام شهرخی با بیان اینکه امروز دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی به نقطه اوج خود رسیده است، افزود: ولایت مداری، تقویت وحدت وهمدلی و تکیه بر ظرفیت های داخلی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) نیز رسالت خود را در مقطعی آغاز کرد که ستم جامعه بشریت را فرا گرفته بود، مردم فریادرسی نداشتند و چاره‌ای جز پذیرش ظلم نبود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: تعصبات قومی و قبیله ای حاکم در آن زمان وجود داشت و پیامبر (ص)با بعثت خود صخره سنگین جهالت را شکافت و بن بست ها را گشود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سیره نبی مکرم اسلام مهم ترین اسوه مقابله با توطئه های دشمنان است، فازود: پیامبر اسلام (ص) ثابت کرد می‌توان به جنگ استکبار و رذالت ها رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تاسی از این سیره نبوی و ائمه معصومین(ع) در مقابل ظلم مستکبران ثابت قدم ایستاده است.

 

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به در پیش رو بودم یوم الله 13 آبان، افزود: باید پیام 13 آبان که همان استکبار ستیزی و حفظ وحدت و همدلی است به نسل جوان و نوجوان انتقال داده شود.

 

وی بیان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از فرصت یوم الله 13 آبان برای نمایش عظمت و اقدار نظام مقدس اسلامی بهره گرفته شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در قالب های چون شغر، هنر، سرود و تواشیح و همچنین برپایی نمایشگاه ها های مختلف پیام‌های یوم الله 13 آبان برای مردم بازگو شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به راهپیمایی یوم الله 13 آبان، گفت: در خصوص برگزاری مراسم در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی، با توجه به برنامه های ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری شود.

کد خبر 985591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha