انتظار حمایت بیشتر وزارت جهاد کشاورزی از استان فارس

قادری گفت: انتظار داریم بیشتر مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی قرار بگیریم و جمع بندی ما اینست که دست فارس در این حوزه خالی است و استان فارس از محیط زیست و منابع طبیعی خود برای تامین گندم و چرخه غذایی مردم گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر قادری»، امروز (پنج شنبه 1 آبان) در مراسم افتتاح پروژه کنترل سیلاب حوضه شهری شیراز (تنگ قرآن)، گفت: با توجه به اتفاقات سیل سال 98 در شیراز، نیاز بود متناسب آن اتفاق، برنامه ریزی های مختلف شکل گیرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جای اقدامات پیشگیری در بالادست دروازه قرآن ضرورت داشت، تاکید کرد: یکی از وطایف مسئولین و دست اندرکاران ایجاد اقدامات پیشگیرانه است و این اقدامات باید زمینه حادثه های قبلی را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه برای آبخیزداری و کنترل سیلاب ها نیاز داریم برنامه ریزی های مختلفی شکل گیرد، تاکید کرد: کارهای زیربنایی زیادی انجام شده و نباید برخی از کاستی های موجود، تلاش ها را زیر سئوال ببرد.

قادری خطاب به مسئولین وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتظار داریم بیشتر مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی قرار بگیریم و جمع بندی ما اینست که دست فارس در این حوزه خالی است.

وی تاکید کرد: استان فارس از محیط زیست و منابع طبیعی خود برای تامین گندم و چرخه غذایی مردم گام برداشته و وزارت جهاد کشاورزی باید توجه ویژه تری به فارس در حوزه های مختلف داشته باشد.

کد خبر 985809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha