بهره برداری از واحد صنعتی بسته بندی تخم مرغ در خرمبید

خسروانی گفت: بهره برداری از واحد صنعتی بسته بندی تخم مرغ در خرمبید با هدف ایجاد زنجیره ارزش در بخش صنایع کشاورزی به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش خسروانی»، امروز (پنج شنبه 1 آبان) با اشاره به آغاز بهره برداری از واحد صنعتی بسته بندی تخم مرغ در خرمبید به خبرنگاران گفت: واحد صنعتی بسته بندی تخم مرغ «جلال هاشمی شیری» با هدف ایجاد زنجیره ارزش در بخش صنایع کشاورزی خرمبید با ظرفیت سالانه 500 تن به بهره برداری رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی خرمبید ادامه داد: این واحد صنعتی با سرمایه گذاری متقاضی و بدون تسهیلات بانکی برای بسته بندی تخم مرغ تولیدی در واحد مرغ تخم گذار با ظرفیت ۶۰هزار قطعه متعلق به این سرمایه گذار به بهره ‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این واحد برای ۱۰ نفر اشتغالزایی به طور مستقیم ایجاد شده است که گام مطلوبی در ایجاد اشتغال بومی به شمار می رود.

خسروانی همچنین از صادرات محصولات غذایی تولید شده در صنایع کشاورزی خرمبید خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول سال جاری بیش از  ۴۹۵تن محصولات تولیدی صنایع غذایی این شهرستان، صادر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خرمبید ادامه داد: ارزش محصولات غذایی صادر شده بیش از  ۲۰۲هزار دلار بوده که عمده آنها به کشورهای حاشیه خلیج فارس، استرالیا و افغانستان صادر شده است.

وی اعلام کرد: پنج واحد صنایع تبدیلی غذایی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰هزار تن در شهرستان خرمبید فعالیت می کند.

کد خبر 985914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha