انزلی به لحاظ برخورداری از استعدادهای درخشان فرهنگی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است

میرغضنفری ثمره سرمایه‌گذاری در فعالیت های پرورشی را تربیت افراد فعال و خلاق عنوان کرد و گفت: بندر انزلی به جهت برخورداری از استعدادهای درخشان در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی نیازمند حمایت بیشتر از سوی مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری » امروز (پنجشنبه، 1 آبان ) در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بر اهمیت و نقش فعالیت های فرهنگی در تربیت نسل آینده تاکید کرد.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: سرمایه گذاری برای نسل های آینده امری مهم به‌شمار می رود و باید در حوزه فرهنگ برای نونهالان که ذهن‌هایی پاک و سالم دارند، سرمایه‌گذاری کنیم.

 

وی گفت: تربیت فرزند صالح وظیفه ای همگانی است و توجه به امور فرهنگی و تقویت آن باید در اولویت کارها قرار گیرد. اگر بتوانیم نونهالان این آینده سازان جامعه را با واقعیات زندگی آشنا کنیم قطعا در وظیفه خود موفق شده ایم.

 

« اسفندیار ضیایی» نیز انزلی را شهرستانی شاخص در امور فرهنگی عنوان کرد که کارهای با کیفیت ارائه می کند و افزود: بندرانزلی در فعالیت‌های کانونی موفقیت‌های چشمگیری در همه حوزه‌ها به‌دست آورده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار داشت: این روزها به علت شیوع ویروس کرونا کودکان ما از حضور در محل های بازی و شادی محروم هستند و مربیان کانون در این مقطع همچون مدافعان سلامت وارد میدان سلامت فکر و اندیشه شده‌ و توانسته اند کارهای شاخص و تاثیرگذاری را از طریق فضای مجازی ارائه دهند.

 

وی برگزاری جشنواره‌های بهار در خانه، بهار مناجات، لبخند بهارانه، نقاشی صلح و دوستی و قصه گویی در سوگ نینوا را از فعالیت‌های موفق کانون در ایام کرونا عنوان کرد.

 

میرغضنفری خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان با پشتکار و تلاش مربیان سخت‌کوش و دلسوز خود در تابستان امسال مقام اول فعالیت مجازی را بین کانون‌های کشور از آن خود کند.

 

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ضمن تقدیر از حمایت‌های فرماندار انزلی، خواستار مساعدت فرمانداری در اتمام و تکمیل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری شماره یک بندر انزلی تا پایان سال جاری شد.

کد خبر 985932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha