نیت ۲۷ میلیارد ریالی موقوفات در زنجان اجرا شد

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۱۳ بقعه استان زنجان، گفت: در قالب این طرح ۴۰ مبلغ بومی و ۱۴ کانال مجازی فعالیت داشته و سه خیمه معرفت هم دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران به اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان اشاره کرد و گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا، طرح های فرهنگی متعددی در استان زنجان اجرا شد.

 

حجت الاسلام موسی موسوی با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی و طرح شمیم حسینی در نیمه اول امسال خاطرنشان کرد: در تابستان امسال طرح نشاط معنوی برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: طرح نشاط معنوی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای 3 هزار نفر اجرایی شد که این افراد شامل یک هزار و 200 پسر و یک هزار و 800 دانش آموز و دانشجوی دختر بودند.

 

به گفته وی، در مجموع طی نیمه نخست امسال 27 میلیارد ریال در امور فرهنگی از محل عواید موقوفات استان زنجان هزینه شده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به جزئیات طرح شمیم حسینی نیز اشاره کرد و گفت: در صددیم از موقوفاتی که برای اطعام و تعزیه‌داری هستند و بدون قید مکان و زمان‌اند بهره برده و با اجرای نیات واقفین در کمک به هیأت های مذهبی و مساجد بهره‌ بگیریم و به آنها بیشتر کمک کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 13 بقعه استان زنجان، گفت: در قالب این طرح 40 مبلغ بومی و 14 کانال مجازی فعالیت داشته و سه خیمه معرفت هم دایر شد.

 

کد خبر 986156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha