برگزاری سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) در آستارا

قهرمانی از برگزاری سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) به همت کانون فرهنگی و هنری صالحین در مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا خبر داد.

«حسین قهرمانی» امروز(شنبه، ۳ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا با بیان اینکه سوگواره شهادت امام حسن عسکری(ع) امشب سوم آبان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام محرم فیضی از اساتید حوزه علیمه سخنران این سوگواره است.

 

وی تصریح کرد: سخنران در این مراسم در مورد سبک زندگی و منش امام حسن عسکری (ع) به ایراد سخنرانی می پردازد.

 

قهرمانی گفت: مداحی مرتضی پناهی اردبیلی و سینه زنی عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار(ع) از دیگر بخش های این مراسم در بندر مرزی آستارا است.

 

وی از مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) شهرستان آستارا برای حضور در این سوگواره دعوت کرد و از آنان خواست برای حضور در مراسم با خود ماسک همراه داشته باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا با بیان اینکه این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این سوگواره به همت کانون فرهنگی و هنری صالحین تدارک دیده شده که با مشارکت هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق(ع) و پایگاه بسیج شهید شاپور آهنی برگزار می شود.

کد خبر 986245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha