املاک مخفی رئیس امارات در شهر لندن فاش شد

اسناد فاش شده نشان می دهد شیخ خلیفه بن زاید النهیان ، رئیس جمهور امارات متحده عربی و حاکم ابوظبی صاحب دارایی های محرمانه در محله های اعیان نشین لندن است که ارزش تقریبی آن ۵.۵ میلیارد پوند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از گاردین، اسناد فاش شده نشان می دهد شیخ خلیفه بن زاید النهیان ، رئیس جمهور امارات متحده عربی و حاکم ابوظبی صاحب دارایی های محرمانه در محله های اعیان نشین لندن است که ارزش تقریبی آن 5.5 میلیارد پوند است.

 

پرونده های دادگاه و تجزیه و تحلیل سوابق عمومی استناد شده توسط روزنامه گاردین نشان داد که از جمله ساختمانهایی که بخشی از املاک خلیفه را تشکیل می دهند می توان به میدان برکلی در مایفیر و محل نگهداری 95 ساختمان اطراف آن و باغ های کنزینگتون و یک مجموعه مسکونی در نایتسبریج اشاره کرد سفارت اکوادور در آن قرار دارد. در سفارت اکوادور بنیانگذار ویکی لیکس جولیان آسانژ به مدت هفت سال پناهنده شده بود.

 

معاملات بصورت مخفیانه از طریق گروهی از شرکتهای مستقر در جزایر ویرجین انگلیس انجام می شد و توسط وکلا از شرکت های نخبه انگلستان انجام می شد . آنها مراقب بودند هرگز نام رئیس جمهور امارات را نبرند.

کد خبر 986267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha