امام حسن عسگری(ع) جوان ترین امامی است که حج نرفته است

حجت الاسلام احمدی، گفت: با توجه به وضعیت حاکم بر جامعه بعضی از مساجد بیشتر به شخصیت امام حسن عسگری پرداختند زیرا ایشان جوان ترین امامی است که حج نرفته و پدر حضرت صاحب الزمان هستند.

یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی و تبریک آغاز ولایت امام عصر (عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مراسم عزای امام حسن عسگری (ع) با مراعات محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در استان با حضور عاشقان به این حضرت برگزار شد.

 

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی  اعمال شده در استان افزود:  با توجه به تصمیم ستاد کرونا در استان محدودیت های جدید اعمال می شود که شامل برگزاری مراسمات سوگواری نیز شده است که مجالس سوگواری  امروز کمتر و با محدودیت های بیشتر برگزار و یا در حال برگزاری است .


 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  تصریح کرد: امام عصر (عج)  امروز عزادار است و شیعیان در این ایام به ذکر مصیبت های اهل بیت (ع) می پردازند.و سخنرانی های مختلفی در زمینه شخصیت امام برپا می شود.

 

حجت الاسلام احمدی گفت: مراسماتی که طی امروز و شب گذسته برای سوگواری امام حسن عسگری برپا شده با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی ، زدن ماسک و عدم تجمع با حضور عاشقان به آن امام همام در سطح استان برگزار شد و امیدواریم به زودی از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

کد خبر 986553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha