لایروبی کانال ۶۸ متری کوی علوی ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد

شریعتی از لایروبی کانال ۶۸ متری کوی علوی خبر داد و گفت: لایروبی این پروژه از ۱۰ روز پیش آغاز شده و با جدیت پیش می‌رود و ظرف ۲۰ تا ۳۰ روز آینده نیز به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (یکشنبه 4 آبان) در بازدید از پروژه‌های آبفا و شهرداری در منطقه غرب اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدیدها آخرین اقدامات و پروژه‌های اجرایی شهرداری و آب و فاضلاب که جهت جمع‌آوری فاضلاب و دفع آب‌های سطحی برای بارش‌های احتمالی در دستور کار قرار گرفته، بررسی شد.

 

استاندار خوزستان افزود: در سال‌های اخیر بعد از طی کردن یک دوره 20 ساله خشکسالی، شهروندان ما مشکلات جدی ناشی از بارش‌هایی مواجه شدند که به علت تغییر اقلیم و شرایط مختلف ایجاد شده بود.

 

وی با اشاره به اینکه در بازدید از پروژه‌های شرق اهواز تاکید داشتیم که این پروژه‌ها در وقت مقرر و قبل از بارش‌های احتمالی تمام شوند تصریح کرد: امروز هم از غرب اهواز مناطقی همچون کیانشهر، میدان پلیس، سه راه خرمشهر، کوی مندلی، نخلستان و مناطقی از گلستان و لشکر را بازدید کردیم.

 

شریعتی با بیان اینکه این پروژه‌ها اگرچه دیر آغاز شده ولی پیشرفت خوبی داشته‌اند تصریح کرد: امیدواریم تا پایان آبان که پیش‌بینی می‌شود بارش‌های پائیز آغاز شود بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم و در دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در طول سال شرایط بهتری را در این مناطق رقم بزنیم.

 

وی عنوان کرد: همچنین از منطقه کوی علوی بازدید داشتیم که در این منطقه کانالی به نام کانال 68 متری برای دفع آب‌های سطحی و فاضلاب داریم که نقش اساسی در منطقه غرب اهواز دارد ولی بیش از 20 سال است که لایروبی نشده و چیزی از این کانال عریض نمانده و کاملا گل و لای آن را احاطه کرده است.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه لایروبی این کانال که هم کار سنگینی است و هم هزینه بر بوده در دستور کار قرار گرفته است ابراز کرد: لایروبی این پروژه از 10 روز پیش آغاز شده و با جدیت پیش می‌رود و ظرف 20 تا 30 روز آینده نیز به اتمام می‌رسد.

 

وی یاد آور شد: با لایروبی این کانال و مسقف کردن آن هم لایروبی‌های بعدی آسان‌تر خواهد بود و هم دفع آب‌های سطحی در بارش‌های آینده در مناطق کوی علوی، خشایار و خیابان انقلاب تسهیل شده و دیگر شاهد مشکلات سال‌های گذشته در این مناطق نخواهیم بود.

 

کد خبر 986655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha