پویش بزرگ «خانواده مهدوی» در فضای مجازی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری پویش بزرگ «خانواده مهدوی» در فضای مجازی گفت: خانواده‌ها جهت شرکت در این پویش باید آثار خود را با موضوع امام زمان (عج) در قالب فیلم ۶۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک ارسال کنند.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» امروز (دوشنبه ۵ آبان) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص برنامه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: نماز استغاثه‌ای به امام زمان (عج) و زیارت آل یاسین روز گذشته در حسینیه عاشقان ثارالله و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک از برگزاری جشن امامت حضرت مهدی (عج) خبر داد و افزود: در این راستا برپایی ایستگاه شادی، صلوات و نذر امام زمان (عج)، پخش شیرینی و توزیع کتاب‌های کودک و نقاشی کودکان و نوجوانان در قالب غرفه‌ای صورت می‌گیرد.

 

وی اذعان کرد: امروز پس از نماز مغرب و عشاء، مراسم بیعت با امام زمان (عج) با عنوان «بیعت مهدوی» در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود و ضمن تجدید بیعت با حضرت مهدی(عج)، به شعرخوانی و مولودی‌خوانی در وصف این حضرت پرداخته خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری پویش بزرگ «خانواده مهدوی» در فضای مجازی تصریح کرد: خانواده‌ها جهت شرکت در این پویش می‌توانند عکس، فیلم، دلنوشته، متن و اشعار خود را با موضوع امام زمان (عج) در قالب فیلم ۶۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: در پایان به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که آثار فاخری را به دبیرخانه این پویش ارسال کنند، هدایایی تعلق خواهد گرفت.

 

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک یاد آور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و جشن تکلیف دختران نیز بصورت محوری در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

 

کد خبر 986810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha