اتمام تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان قزوین

جمالی پور گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در استان قزوین به اتمام رسیده و در فرایند بررسی در سازمان پدافند غیرعامل کشور است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که امروز (دوشنبه ۵ آبان) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: موضوع پدافند غیرعامل بحثی است که ۶۰ تا ۷۰ سال است در دنیا روی آن کار می شود و به عنوان مسئله ای مهم و اولویت دار برای کشورهای توسعه یافته مطرح شد و کارهای گسترده ای در این حوزه انجام دادند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: همه باید به این امر توجه کنیم و برای حفظ دارایی ها باید از شیوه ها و روش های علمی موجود استفاده کرده و ظرفیت ها را دسته بندی کنیم و بر اساس کاهش تهدید این دارایی ها را ایجاد کنیم تا بشود در شرایط بحران از آن استفاده کرد.

 

وی عنوان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل در استان به اتمام رسیده و در فرایند بررسی در سازمان پدافند غیرعامل کشور است و به محض ابلاغ در این خصوص اقدام می شود.

 

استاندار قزوین افزود: بر اساس طرح جامع پدافند غیرعامل، همه طرح ها باید پیوست پدافند داشته باشند و سطح تهدید در کشور زیاد است و این نشان می دهد در گذشته کارهای دقیق و درستی انجام ندادیم و امیدواریم بتوانیم از سرمایه ها و دارایی ها به خوبی استفاده کنیم.

 

در ادامه «محمد افشار» مدیر کل پدافندغیرعامل استان قزوین خاطر نشان کرد: طرح جامع پدافندغیرعامل استان به اتمام رسیده است و چندن جلسه با دبیران کارگروه ها در این خصوص برگزار شده و طرح به سازمان پدافند ارسال شده و امیدواریم در این هفته رونمایی شود.

کد خبر 986970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha