امر به معروف به خوبی در جامعه نهادینه نشده است

صابر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در بین مردم نهادینه شده است، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» دوشنبه( ۵ آبان) در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با وی که در محل دفتر فرماندار برگزار شد، اظهارکرد: به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان موضوعی تک بعدی نگاه شده و این فریضه در موضوعات مذهبی و دینی خلاصه شده است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در بین مردم نهادینه شده است، افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری در حوزه های مختلف اقدام خوبی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیری می کند، تصریح کرد: تا جایی که امکان باشد در حد توان در خدمت ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواهیم بود.

 

صابر گفت: مطالبه گری ها باید خالی نباشد بلکه همراه با راه حل باشد تا بتوانیم با همفکری و هماهنگ با هم به مشکلات فائق آییم.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه تلاش ما این است به مردم خدمت و امور را اصلاح کنیم، خاطرنشان کرد: اگر فرآیندها در ادارات اصلاح شود، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

 

*ترویج فریضه امر به معروف در جامعه از وظایف ستاد است

حجت الاسلام«سجاد سرافراز» نیز در این دیدار اظهارکرد: یکی از کارهای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است که مردم را در رابطه با این فریضه الهی به تحرک وادارد و این فریضه را در جامعه ترویج دهد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، آموزش مردم در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: آموزش شیوه درست امر به معروف و نهی از منکر کردن آن هم با زبان خوش و با مدرک و مستند صحبت کردن از وظایف این ستاد است.

 

حجت الاسلام سرافراز خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها و نهادهای دولتی موظف هستند زمینه و فضای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را برای آمران به معروف و ناهیان از منکر فراهم کنند.

 

کد خبر 987052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha