خشم مسلمانان علیه سیاست های دولت فرانسه قابل احترام است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشم مسلمانان نسبت به سیاست های دولت فرانسه گفت: این خشم قابل احترام است.

«ابوالفضل عمویی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سیاست های مکرون و اسلام ستیزی گفت: سیاست هایی که جدیدا فرانسه علیه مسلمانان اعمال می کند برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی شان است. مکرون سعی می کند با فرافکنی و هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام مشکلات داخلی این کشور را پنهان کند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما شاهد افول جایگاه مکرون در نظرسنجی های سیاسی و ناکامی هایی که در مذاکرات بین المللی در چند روز گذشته داشته است، بوده ایم و همین امر نشان می دهد فضای سیاسی و داخلی فرانسه وی را تحت فشار قرار داده است.

 

وی با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از اقدام دولت فرانسه در برخورد با مسلمانان گفت: این امر نشان می دهد که اهداف خبیثانه ای که کشور فرانسه علیه مسلمانان آغاز کرده است، وجود دارد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت اتحادیه اروپا از اقدامات فرانسه موجب نارضایتی مسلمانان و واکنش آنان نسبت به این اقدامات شد و خشمی که این روزها در کشورهای اسلامی شکل گرفته است، قابل احترام است.

 

وی با اشاره به نامه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزارت خارجه گفت: انتظار داریم وزارت خارجه به این موضوع واکنش جدی نشان دهد البته امروز کاردار سفارت فرانسه را در غیاب سفیرش به وزارت خارجه احضار کردند که این اقدام، اقدام مناسبی است.  

 

 

کد خبر 987200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha