نیازمند بازنگری جدی در احکام هستیم تا بازدارنده باشد

حجت الاسلام میرزایی از عدم صدور احکام جدی برای اراذل آدم کش انتقاد کرد و گفت: احکام در قوه قضا باید بنحوی باشد که بازدارنده باشد؛ در حالیکه زندانی شدن افتخاری برای اراذل و اوباش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی در برنامه "رویداد" با اشاره به شهادت یک بسیجی در تهرانپارس بدست اراذل و اوباش به رادیو گفت‌وگو گفت: یکی از بحث‌های جدی، حمایت قبل از این اتفاقات است.


وی افزود: دستگاه‌هایی که وظیفه قانونی دارند باید به میان آیند و از آن پس شاهد کاهش این آسیب‌ها خواهیم بود.

حجت‌الاسلام میرزایی از دستگاه قضا و ضابطین قضایی درخواست کرد ضمن قرار نگرفتن تحت پمپاژ برخی رسانه‌های معاند، برخوردهای جدی تری صورت داده و حمایت محکم تری را در جامعه شکل دهند.

وی گفت: عده‌ای به راحتی در فضای مجازی با نمایش سلاح مجازی اقدام به تهدید و عربده کشی می‌کنند؛ هرچند آمار‌ این کارها زیاد نیست اما تظاهر کردن به این شاخ و شانه کشیدن‌ها، منجر می‌شود مردم برای حفاظت از ناموس مردم ترس به خود راه دهند.

حجت‌الاسلام میرزایی با بیان اینکه برخی اراذل با زور و ارعاب ناموس مردم را سوار بر خودرو می‌کنند و با خود می‌برند، به نقش پر رنگ آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد و افزود: چرا باید اراذل به راحتی قمه و شمشیر به همراه داشته باشند و برخوردی جدی با آن‌ها صورت نگیرد؟

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر کشور از عدم صدور احکام جدی برای اراذل آدم کش انتقاد کرد و گفت: احکام در قوه قضا باید بنحوی باشد که بازدارنده باشد؛ در حالیکه زندانی شدن افتخاری برای اراذل و اوباش است.

حجت‌الاسلام میرزایی در رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه اراذل باید به کار سخت در معادن مجبور شوند، افزود: امروز نیازمند بازنگری جدی در احکام هستیم تا بازدارنده باشد و از این پس شاهد چنین جرائمی در جامعه نباشیم.

 

کد خبر 987203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha