۳۲۰ تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند زیرکوه توزیع می شود

طالبی با بیان اینکه ۳۲۰ تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود، گفت: ۱۰ درصد از دانش آموزان زیرکوه به دلیل نداشتن گوشی هوشمند به شبکه شاد متصل نیستند.

«علیرضا طالبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار کرد: حدود 8 هزار و 600 دانش آموز در شهرستان زیرکوه داریم که در 127 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

رئیس آموزش و پرورش زیرکوه با بیان اینکه 90 درصد از دانش آموزان شهرستان زیرکوه به شبکه شاد دسترسی دارند، ادامه داد: تنها 10 درصد از دانش آموزان به شبکه شاد متصل نیستند چرا که از داشتن گوشی هوشمند و تبلت محروم هستند.

 

 

وی با اشاره به اینکه 100 درصد از معلمان زیرکوه در شبکه شاد فعالیت دارند، گفت: معلمان این شهرستان صوت تدریس خود را در اختیار دانش آموزانی قرار می دهند که به شبکه شاد متصل نیستند و نمی گذارند که دانش آموزان نیازمند از دیگر دانش آموزان عقب بمانند.

 

 

 

طالبی با تاکید بر اینکه 320 گوشی هوشمند و تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند طی این هفته توزیع می شود، افزود: این گوشی های هوشمند را در اختیار مدیران مدارس قرار می دهیم تا آنان در اختیار دانش آموزانی که گوشی هوشمند ندارند به صورت امانتی قرار دهند تا از تحصیل جا نمانند.

 

 

 

رئیس آموزش و پرورش زیرکوه در پایان بیان کرد: با کمک صدا و سیما و استانداری خراسان جنوبی شبکه دیجیتال در 2 روستای بخش زیرکوه تقویت شده است و روستاهای دیگر در دست اقدام قرار دارند تا دانش آموزان بتوانند از شبکه های آموزشی بهره ببرند.

کد خبر 987411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha