استفاده حداکثری از فضای مجازی در برنامه های هفته وحدت

حجت الاسلام دانشی گفت: بهره گیری حداکثری از فضای مجازی در برنامه های هفته وحدت ضروری است.

حجت الاسلام «عباس دانشی» ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در تقویم سال قمری 12 تا 17 ربیع الاول ایام هفته وحدت نامگذاری شده و این هفته فرصت مناسبی برای همسویی و همگرایی هر چه بیشتر است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه آغاز و پایان این هفته به روایت اهل تسنن 12 ربیع و به روایت مورد پذیرش شیعیان 17 ربیع سالروز ولادت پیامبر رحمت وجدت، حضرت محمد(ص) است، افزود: این ایام هر ساله در کشور ما به صورت بسیار صمیمانه ای در بین پیروان مذاهب اسلامی آیین هایی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی امسال اگر چه به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های به وجود آمده مراسم فیزیکی و تجمع و جشن قابل تحقق نیست افزود: برنامه های هفته وحدت امسال در فضای مجازی و تبلیغات محیطی انجام می شود و این ایام در فضای مجازی و کانال های مختلف فرهنگی گرامی داشته خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد:مراسمی به صورت نمادین در نقاط مختلف استان با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و با اخذ مجوز از سوی ستاد های استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای ایجاد روحیه همدلی و برادری در بین مردم است و باید در این ایام برنامه های مناسبی در این زمینه و به ویژه با محوریت نسل جوان و نوجوان برگزار شود.

 

کد خبر 987547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha