برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت آنلاین

حجت الاسلام صالحی، گفت: با توجه به شرایط حاکم و شیوع ویروس مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت آنلاین(زنده) برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مسابقات خواهران در سراسر کشور از ۱۸ آبان لغایت ۲۳ آبان جاری برگزار خواهد شد و زمان برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه در بخش خواهران ۲۱ آبان ماه می باشد.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات در بخش برادران افزود: زمان برگزاری مسابقات بخش برادران به صورت ضبطی اجرا می شود، و در محل صداوسیمای استان ها از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۲ آبان جاری خواهد بود که در آذر ماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، این بخش داوری خواهد شود و تاریخ برگزاری مسابقات این بخش در استان کرمانشاه ۱۸ آبان ماه جاری است.

 

حجت الاسلام صالحی  خاطرنشان کرد: تعداد شرکت کنندگان از استان کرمانشاه جمعا ۱۱ نفر است که ۵ نفر در بخش  برادران و ۶ نفر در بخش خواهران در این مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت .

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال اولین سالی است که به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات به این شیوه برگزار می شود امیدواریم این مسابقات در استان با توجه به تمهیداتی که سوی مرکز امور قرآنی سازمان و برنامه ریزی های درون استانی صورت گرفته است به بهترین نحو برگزار  شود.

کد خبر 987703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha