لزوم تشدید نظارت بر انبارها

آخوندی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر بازار و انبارهای غیر مجاز و احتکار گفت: تدبیر در خصوص تامین اقلام مصرفی خانوارها، تدبیری در راستای پدافند اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (7 آبان) در ستاد تنظیم بازار شهرستان خوسف، اظهار کرد: خوشبختانه علی رغم مشکلات موجود در بازار، گزارش های امیدبخشی از  وضعیت بازار و توزیع اقلام اساسی در شهرستان ارائه شد.

 

 

 فرماندار خوسف با بیان اینکه بازار به ثبات جامعه کمک می کند، گفت: در کشور بازار تنها متاثر از مقوله عرضه و تقاضا نیست بلکه نظارت ها و حمایت های دولتی هم مهم است.

 

 

آخوندی با اشاره به اینکه در مواقع  بروز مشکل؛ مسئولان کشوری برای رفع آن برنامه ریزی می کنند، گفت:هم اکنون مدیریت بازار با ذخایر استراتژیک کشور در حال انجام است.

 

 

وی یکی از وظایف کمیسیون تنظیم بازار را تامین کالاها و نحوه نظارت بر توزیع عنوان کرد و گفت: تاکنون بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در تامین کالا برای شهرستان خوسف مشکلی نداشته ایم، اما برای توزیع برخی اقلام مهم همانند آرد باید نظارت های جدی انجام شود تا آرامش نسبی را داشته باشیم.

 

 

فرماندار خوسف تاکید کرد: نظارت بر بازار و انبارهای غیرمجاز و احتکار مواد باید تشدید شود چراکه تدبیر در خصوص تامین اقلام مصرفی خانوارها، تدبیری در راستای پدافند اقتصادی است.

 

 

آخوندی تصریح کرد: قاچاق دام، بازار را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین بخشداران و دستگاه های متولی باید نظارت ها را بیشتر کرده و ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند.

 

 

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف چوب نزدیکی به مرکز استان خراسان جنوبی را می خورد؛ گفت: در روزهای پایانی هفته جمعیت شهرستان دو برابر می شود که باید برای تامین اقلام مصرفی چاره اندیشی کرد.

 

 

 

فرماندار خوسف در پایان از متولیان امر درخواست کرد: مرکز عرضه مستقیم میوه و تره بار و مرکز عرضه مستقیم مرغ و تخم را در شهرستان خوسف  پیگیری و راه اندازی کنند.

 

 

 

وی تصریح کرد: بازار خاستگاه ایجاد آرامش است و باید آن را جدی بگیرم تا مردم رضایت نسبی داشته باشند.

کد خبر 987747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha