۲۳۷ برگزیده مرحله اول مسابقات قرآن سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

براتی از برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواده های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع همزمان با هفته وحدت خبر داد و گفت در دور اول این مسابقات ۲۳۷ نفر در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، ترتیب و اذان و ۱۲۵ نفر در رشته مفاهیم برگزیده شدند.

«محمد تقی براتی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواده های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این دوره از مسابقات همزمان با آغاز هفته وحدت 8 و 9 آبان در ستاد سازمان دریایی وزارت دفاع برگزار می شود.

 

مدیر دارالقرآن سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع افزود: این مسابقات در سطح کارکنان و خانواده های صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار و مرحله اول این مسابقات با حضور 681 نفر برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته های تحقیق، ترتیل، اذان و مفاهیم برگزار شده و در مرحله نهایی 362 نفر به رقابت می پردازند.

 

براتی در مورد برگزیدگان مرحله اول مسابقات قرآن سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تصریح کرد: در سطح برادران در رشته تحقیق 8 نفر، ترتیل 80 نفر، اذان 46 نفر و در مجموع 134 نفر در مرحله اول برگزیده شدند.

 

مدیر دارالقرآن سازمان صنایع دریایی وزارت گفت: این مسابقات در سطح کارکنان شاغل و سربازان وظیفه در وزارت دفاع برگزار شده است و در گروه خواهران شاغل و دختران در رشته تحقیق 40 نفر و حفظ یک تا کل قرآن 72 نفر و حفظ گروه برادران 31 نفر برگزیده شدند.

 

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 237 نفر در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، ترتیب و اذان از مرحله اول انتخاب و همچنین در رشته مفاهیم نیز 125 نفر برگزیده شدند.

 

 

کد خبر 987775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha