چهره‌ متوحش  غرب با توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر (ص) برملا شد

دغاغله گفت: فرانسه‌ که خود را به‌دروغ، مهد مردم‌سالاری و حقوق بشر و احترام به آزادی انسان می‌داند این بی احترامی ها به بزرگا ادیان الهی صورت می گیرد، چهره‌ متوحش و شیطانی تمدن غرب، با توهین رئس جمهور فرانسه به پیامبر(ص) برملا شد.

«مهدی دغاغله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان آیه ۹۵ سوره حجر با تحت عنوان «إنا كفيناك المستهزئين» ما تو را از شر استهزاءكنندگان محفوظ کرديم گفت: این توهین‌ها به ساحت رسول الله نتیجه‌بخش نخواهد بود.

 

رئیس جامعه قرآنی استان خوزستان با بیان اینکه چهره‌ متوحش و شیطانی تمدن غرب، با توهین رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر (ص) برملا شد افزود: کشور فرانسه‌ که خود را به‌دروغ، مهد مردم‌سالاری و حقوق بشر و احترام به آزادی انسان می‌داند این بی‌احترامی‌ها به بزرگان ادیان الهی صورت می‌گیرد، در موزه ملي علوم طبيعي این کشور در پاريس سرِ بريده وموميايي شده بيش از ۶ هزار و ۵۰۰ سال انسان را تا به امروز نگاه مي‌دارد كساني كه به جرم اعتراض به اشغال كشورهايشان آنها را سربريدند.

 

وی ادامه داد: این اهانت بی‌شرمانه به شخصیتی که منادی حقوق بشر، آزادی، عدالت، معنویت و دیگر ارزش‌های فطری و جاودان است، بی‌احترامی به کل مسلمانان، بلکه تمامی دین‌داران جهان است چرا که این تعالیم، جزء مشترکات ادیان الهی به‌ حساب می‌آید.

 

قاری بین المللی قرآن کریم هدف سیاستمداران غربی به‌ویژه رئیس جمهور بی‌عقل و بی‌منطق فرانسه از این اهانت بی‌شرمانه را تقویت گروه‌های افراطی بر ضداسلام و تشدید اسلام‌هراسی در اروپا و جهان دانست.

 

وی یاد آور شد: جيرار دبارديو هنرپيشه مشهور فرانسوي مي‌گويد مگر مسلمانان چه كرده‌اند كه به مقدساتشان توهين كنيم چه مي‌شود اگر آنها را احترام كنيم! ميدان كه رئيس‌جمهور ما همجنس گراست ولي تاكنون كسي به وي اعتراضي نكرده اين مرد بي‌تدبير و بي‌عقل ما را به سوي هلاك و فنا رهنمون مي‌كند.

 

کد خبر 987823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha