حشد شعبی  جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) را برگزار کرد

معاونت امور شهداء و رزمندگان در هیئت حشد شعبی جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) را با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، معاونت امور شهداء و رزمندگان در هیئت حشد شعبی امروز (چهارشنبه هفتم آبان 1399) جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) را در چارچوب فعالیت های هفته وحدت  برگزار کرد.

 

این معاونت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این جشن با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

 

در این بیانیه آمده است: شرکت کنندگان در این جشن، سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) را به جهان اسلام تبریک گفتند.

 

براساس این بیانیه شرکت کنندگان در این جشن دولت ها و ملت های کشورهای اسلامی را دعوت کردند تا این گونه مناسبت ها را به عنوان نقطه آغاز وحدت اسلامی و کارمشترک و هماهنگی بین همه مذهب ها و فرقه ها و تشکل ها برای دستیابی به اهداف این وحدت و ایستادن در برابر توطئه های دشمن برگزار کنند.

 

شرکت کنندگان در این جشن اهانت به پیامبر رحمت(ص) را محکوم کردند و خواستار برخورد و محکوم کردن اینگونه رفتارهای توهین آمیز و غیرمسئولانه شدند.

 

گفتنی است، «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه هفته گذشته در اظهارات اسلام ستیزانه اعلام کرد: از انتشار تصاویر توهین آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) دست نمی کشد.

 

کد خبر 987852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha