عملکرد گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است/ تشکیل قرارگاه مشترک گروه‌های جهادی با ستاد مقابله با کرونا

نایب رئیس مجلس، با تقدیر از عملکرد گروه های جهادی در مقابله با کرونا، گفت: برای پیش برد اهداف و برنامه ها و استفاده از ظرفیت های گسترده های گروه های جهادی، باید یک قرارگاه مردمی تشکیل شده و آن قرارگاه در ستاد ملی به رسمیت شناخته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست مشترک سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس با گروه های جهادی مقابله با بیماری کرونا (چهارشنبه 7 آبان ماه) برگزار شد. قاضی زاده هاشمی در این نشست با تقدیر از عملکرد گروه های جهادی در مقابله با بیماری کرونا، گفت: این نشست با توجه به تأکید مقام معظم رهبری برای حضور فعال مردم در عرصه مقابله با کرونا برگزار شد، گروه های جهادی به خاطر موحد بودن و داشتن ارق ملی پا به میدان مقابله با کرونا گذاشته و پرچم اسلام را برافراشتند.

ضرورت ایجاد یک ارتباط ساختارمند میان ستاد ملی مقابله با کرونا با گروه های جهادی

وی گفت: هدف از تشکیل نشست امروز، ایجاد یک ارتباط ساختارمند میان ستاد ملی مقابله با کرونا با گروه های جهادی و مردمی بود، از این رو به نظر من برای پیشبرد اهداف و برنامه ها و استفاده از ظرفیت های گسترده های گروه های جهادی، باید یک قرارگاه مردمی تشکیل شده و آن قرارگاه در ستاد ملی به رسمیت شناخته شود.

نماینده قرارگاه جهادی باید در ستاد مقابله با کرونا دفتری داشته باشد

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: به نظر من نماینده قرارگاه جهادی باید در ستاد مقابله با کرونا دفتری داشته باشد تا هماهنگی ها میان دو طرف انجام شود، این مسئله به افزایش بهره وری در حوزه مقابله با کرونا کمک خواهد کرد، از این رو ستاد ملی باید از ظرفیت های بسیج، گروه های جهادی و بسیج سازندگی به خوبی استفاده کند.

نایب رئیس مجلس گفت: قطعا بحث همکاری قرارگاه جهادی با ستاد مقابله با کرونا نباید منحصر به تهران باشد، بلکه باید در تمام استان ها و شهرستان ها این ارتباط و هماهنگی صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا و تغییر مداوم نیازهای مرتبط در کشور، می توان از ظرفیت های گروه های جهادی در این عرصه استفاده کرد، همان طور که در ماه های گذشته این نیروها نقش گسترده ای در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده داشتند.

 در ابتدای این نشست، فعالان گروه های مردمی و جهادی به تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی این گروه ها پرداخته و دغدغه هایشان را بیان کردند.

لازم به ذکر است که مهدی شریفیان، روح‌اله نجابت، سیداحسان قاضی زاده هاشمی و مالک شریعتی نیاسر در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 987896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha