سه شنبه های تکریم زمینه آشنایی نسل امروز را با رشادت های شهدا فراهم کرده است

مسعودی گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم که از دهه کرامت امسال شروع شد زمینه آشنایی نسل امروز را با رشادت های شهدا فراهم کرده است.

«جعفر مسعودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی سه شنبه های تکریم که از دهه کرامت امسال شروع شد زمینه آشنایی نسل امروز را با رشادت های شهدا فراهم کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الرحمن مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرکرد ادامه داد: سه شنبه های تکریم که به یک رویداد بزرگ فرهنگی در کشور تبدیل شده است، شهدای شهرها و روستاهای دور افتاده را به سایر استان های کشور معرفی می کند.

 

وی ابراز کرد: جوانان با حضور در منزل خانواده های شهدا ضمن تکریم از این عزیزان، با رشادت ها و جان فشانی های شهدا آشنا می شوند و مسیر زندگی خود را با شهدا یکی می کنند.

 

مسعودی گفت: جوانان امروز با حضور در مسجد و انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی نشان می دهند که ادامه دهنده راه شهدا و خانواده شهدا هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الرحمن مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرکرد بابیان اینکه اقتدار و امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم گفت: تکریم خانواده شهدا یکی از وظیفه های همه مردم و مسئولین است.

 

کد خبر 987915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha