ساختمان اداره بیمه سلامت دشت‌‌آزادگان افتتاح شد

ساختمان اداره بیمه سلامت دشت‌آزادگان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان امروز (پنج شنبه ۸ آبان) با حضور مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خسروی» صبح امروز(پنج شنبه 8 آبان) در حاشیه افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت دشت‌آزادگان، در جمع خبرنگاران، با تبریک هفته بیمه سلامت اظهار کرد: ساختمان بيمه سلامت دشت‌آزادگان در زمينی به مساحت ۹۶۰ مترمربع در مدت ۹ ماه ساخته شده است.

 

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه برای ساخت و تهیه زیرساخت‌های اين ساختمان حدود یک میليارد تومان هزینه شده افزود: زمین ساختمان از منابع دولتی تامین شده که برای ساخت آن بیش از ۵۸۰ میلیون تومان و برای تجهیز به سیستم سرمایشی، گرمایشی، لوازمات سخت افزاری، دوربین مدار بسته، جاده دسترسی و برق رسانی نیز بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی با اشاره به خدمات این مرکز در دشت‌آزادگان تصریح کرد: در این ساختمان خدمات بیمه‌گری اعم از صدور دفترچه، تمدید، تعویض، المثنی، ابطال و نظارت بر دفاتر پیشخوان، اسناد پزشکی و خسارت متفرقه انجام می‌شود.

 

خسروی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان دشت‌آزادگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند یاد آور شد: هدف بيمه سلامت توسعه كمی و كيفی خدمات بيمه سلامت، دستيابی به پوشش فراگير خدمات سلامت، دستيابی به پوشش عادلانه خدمات سلامت، رفع هم‌پوشانی بيمه‌ای و بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع است.

 

کد خبر 988172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha