۱۲ هزار دانش‌آموز فومنی در انتخابات شورای دانش‌آموزی شرکت کردند

محجوبی گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز فومنی در انتخابات شورای دانش‌آموزی در بستر شبکه شاد و به صورت حضوری شرکت کردند.

«رضا محجوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: بیش از 12 هزار دانش‌آموز فومنی در انتخابات شورای دانش‌آموزی در بستر شبکه شاد و در مدارس کم جمعیت به صورت حضوری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حضور یافتند.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن افزود: انتخابات شورای دانش‌آموزی در 171 واحدآموزشی شهرستان از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان آغاز شد.

 

وی گفت: هدف از برگزاری این انتخابات، توسعه و بهبود نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری با مشارکت دانش‌آموزان، تمرین مسئولیت‌پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری در بین دانش‌آموزان است.

 

محجوبی شوراهای دانش‌آموزی را فرصتی برای تقویت حس مسئولیت‌پذیری و مشارکت کارگروهی بین دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی مقدمه اداره مدارس توسط دانش‌آموزان و دانش‌آموز محوری است.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: شرکت در جلسه‌های شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان و مراقبت بر همسویی فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی و انجمن‌های آن با مفاد آیین نامه اجرایی در مدارس، ارایه پیشنهاد به مدیر مدرسه برای تشویق دانش‌آموزان مشارکت جوی فعال در امور مدرسه از جمله وظایف شوراهای دانش‌آموزی است.

 

کد خبر 988206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha