علاج مقابله با کرونا تفکر برنامه ریزی آرایش و عملیات قرارگاهی است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: نسخه علاج و نقشه نجات برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، تفکر، برنامه ریزی، آرایش و عملیات قرار گاهی است و باید یک فرمانده و یک صدای واحد به گوش برسد که برای این کار تلاش مضاعف لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۹ آبان حجت الاسلام « احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اسلام، سلاله پاک ایشان امام صادق (ع) و هفته وحدت گفت: خداوند متعال وجود مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام را اسوه حسنه و به عنوان سرمشق و الگویی نمونه معرفی می کند و این بدان معنا است که در روز قیامت ما را با معیار و سنجش این پیامبر نازنین می سنجند، نهایت خلقت ما انسان ها رسول الله(ص) است.



امام جمعه قلعه گنج افزود:  یکی از مسائلی که پیامبر رحمت و مهربانی بر آن تاکید داشتند، اصلاح ذات البین است و مولا علی(ع) در آخرین لحظات عمر شریف خود فرمود؛ اصلاح، صلح و آشتی دادن بین مردم از نماز و روزه برتر است.



وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: نسخه علاج و نقشه نجات برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، تفکر، برنامه ریزی، آرایش و عملیات قرار گاهی است و باید یک فرمانده و یک صدای واحد به گوش برسد که برای این کار تلاش مضاعف لازم است.



حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: یکی از مطالبات حضرت اقا بستر سازی و زمینه استفاده  از  دولت الکترونیک ،که با این تاکید بار دیگر داغ دل ما را تازه کرد، چرا که اگر دولت ها برای تاسیس و  راه اندازی شبکه ملی باور داشتند و به مطالبه همیشگی حضرت اقا توجه میکردند بسیاری از مشکلات امروز ما  در این بخش  حساس کمتر میشد



خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: جان کلام حضرت آقا در این جلسه سفارش به کلیه مردم و مسئولین بود و ایشان توصیه کردند مواظب باشیم در انتقادها تهمتی صورت نگیرد.



وی تاکید کرد: ارسال پیام ولی امر مسلمین جهان به جوانان فرانسه یکی از دقیق ترین و کار آمدترین ابزارها در دیپلماسی عمومی است، رهبری  به جای خطاب قرار دادن دولت هتاک فرانسه، جوانان این کشور را به تامل و سراب بودن مسئله آزادی فرا خوانده و با بیان مسئله هولوکاست دو گانگی آزادی را در غرب، به هویت جعلی و خود ساخته غرب ( هولوکاست) توپ را به زمین آنها انداخت.

کد خبر 988233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha