برگزاری دوره جامع «خلاقیت انفجاری» در پژوهش سرای «برنا» جهرم

نیک فر گفت: دوره جامع «خلاقیت انفجاری» ویژه دانش آموزان جهرمی در پژوهش سرای «برنا» برگزار می شود.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پژوهش سرای «برنا» شهرستان جهرم، به منظور ایجاد تفکر خلاق در دانش آموزان، اقدام به برگزاری دوره جامع «خلاقیت انفجاری» کرده است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم افزود: در این دوره به دانش آموزان این آموزش داده می شود که چگونه  نسبت به اطراف تفکر خلاق داشته باشند و خلاقیت را در کارهای روزانه خود به کار ببرند.

 

وی بیان کرد: همچنین آنها این را هم یاد می گیرند که بتوانند از خلاقیت به اختراع و نوآوری برسند و در نهایت به یک کارآفرین تبدیل شویم.

 

نیک فر خاطرنشان کرد: تکنیک های خلاقیت، نوشتن بوم کسب و کار، ثبت برند، روش های ایجاد کسب و کار در فضای مجازی، روش های پیشرفته تولید محتوا، زبان بدن، خلاقیت و ترفندهای اینترنتی و سواد رسانه ای از سرفصل های این دوره  آموزشی ویژه دانش آموزان است.

 

وی اظهار داشت: دوره جامع «خلاقیت انفجاری» همراه با دعوت از مخترعان و کارآفرینان موفق از سراسر کشور همراه بوده و شرکت کنندگان به مدت 2 سال پشتیبانی و مشاوره می شوند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم ادامه داد: همچنین مشاوره انتخاب رشته در زمان ورود به دانشگاه از دیگر مزیت های این دوره است.

 

به گفته وی دوره جامع «خلاقیت انفجاری» ویژه دانش آموزان پایه چهارم تا یازدهم بوده و به فارغ التحصیلانی که پس از اتمام این دوره بتوانند با توجه به مطالب گفته شده در دوره یک میلیون تومان درآمد کسب کنند، مدرک پایان دوره اعطا می شود.

 

نیک فر در پایان گفت: نحوه برگزاری این دوره به صورت مجازی در پیام رسان ها بوده و شرکت کنندگان پس از دوران کرونا به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری بهره مند می شوند.

 

 

 

کد خبر 988317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha