تولیدکنندگان مجاهدان واقعی کشور هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: تولیدکنندگان مجاهدان واقعی کشور هستند که باید حمایت لازم از آنان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی اظهار داشت: اگر به دنبال توسعه پایدار در بخش صادرات غیرنفتی هستیم باید به فکر اصلاح زیر ساخت ها باشیم.پ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که باید با تدوین سیاست های زیربنایی و اصولی، پایه های صادرات را قوی تر سازیم، ادامه داد: بنگاه های تولیدی صادراتی باید اهمیت ویژه ای برای تولید کالای باکیفیت قائل شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه محصول با قیمت مناسب، پایبندی به تعهدات، بسته بندی مناسب کالا و شناسایی بازارهای هدف از ضروریات است، از سوی دیگر بانک ها نیز باید در موضوع کمک به صادرکنندگان با ارائه تسهیلات لازم با سود و کارمزد کم ورود کنند. دولت نیز باید به دنبال ارائه مشوق های صادراتی به این افراد باشد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه صادرات تجلی قدرت و توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری اقتصاد یک کشور بوده و ریشه در تولید و بهبود فضای کسب و کار دارد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بدون توسعه صادرات ناممکن است.

وی با بیان این‌که تولیدکنندگان مجاهدان واقعی کشور هستند که باید حمایت لازم از آنان صورت گیرد، تصریح کرد: بدون بها دادن به تولید کنندگان و صادرکنندگان، توسعه مدنظر اقتصاد مقاومتی به وقوع نمی پیوندد.

آل هاشم صادرات را موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها دانست و افزود: تقویت سیاست های صادراتی، بنگاه های تولیدی را قادر می سازد که از محدودیت های بازار داخلی رها و با توسعه صادرات، بازارهای جهانی را هدف قرار داده و از صرفه اقتصادی حاصل از تولید، بهره برداری بیشتری کنند.

 

کد خبر 988456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha