تجلیل از فعالان دوره‌های مجازی تابستانه کانون شهید محراب اهواز

مدیر کانون شهدی محراب اهواز از برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این مراسم از فعالان و افرادی که در دوره‌های مجازی تابستانه نمرات بالایی را دریافت کردند با حضور خانواده‌های اعضای این کانون تجلیل به عمل می‌آید.

«حجت‌الاسلام مصطفی شکرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و لزوم مقابله با شیوع ویروس کرونا ویژه‌برنامه‌های فرهنگ‌سازی جهت زدن ماسک توسط کانون فرهنگی هنری شهید محراب برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز با بیان اینکه نصب پوستر و توزیع ماسک رایگان از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح فرهنگ‌سازی است افزود: می‌دانیم که بر اساس علوم تبلیغاتی اگر چشم به صورت مستمر یک موضوعی را ببیند اثرگذاری بیشتر خواهد داشت، بنابراین در همین راستا نصب پوستر میان معابر و مغازهای مرکز شهر از برنامه‌های این کانون است.

 

وی با بیان اینکه ماسک‌های ستاد فرمان حضرت امام (ره) در این کانون با قیمت مناسب و عمده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت اضافه کرد: بنا داریم که ویژه‌برنامه‌ای برای کادر درمان برگزار کنیم که جزئیات بیشتر آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام شکرانی از برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) خبر داد و تصریح کرد: همزمان با برگزاری این مراسم از فعالان و افرادی که در دوره‌های مجازی تابستانه نمرات بالایی را دریافت کردند با حضور خانواده‌های اعضای این کانون تجلیل به عمل می‌آید.

 

کد خبر 988495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha