پایگاه های طرح آمران سلامت در شهرستان نکا برپا شد

عباسپور گفت: پایگاه های طرح آمران سلامت در نقاط مختلف شهرستان نکا برپا شد تا مردم از خدمات ارایه شده در این ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شوند.

« محمودرضا عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا با اشاره به اینکه با حضور داوطلبان و جوانان هلال احمر نکا طرح آمران سلامت در این شهرستان درحال اجرااست، اظهار کرد: اعضای جوان و داوطلب این جمعیت با برپایی این پایگاه‌ها، در اماکن پرتردد شهری نکا حاضر شده و به ارائه خدمت می پردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نکا افزود : مجریان این طرح به افرادی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی کم توجهی کرده و سلامت خود و جامعه را به مخاطره انداخته، علاوه بر راهنمایی؛ اقدام به توزیع ماسک در بین افراد می کنند .

 

وی مردم را به همدلی، همکاری و همراهی برای عبور از این شرایط سخت کرونایی دعوت گرد و یادآور شد: با ورود جوانان مومن و نیروهای داوطلب مخلص به میدان که مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز بود،شاهد شکل گیری مشارکت همگانی و افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی خواهیم بود.

 

عباسپور گفت: پایگاه های طرح آمران سلامت در نقاط مختلف شهرستان نکا برپا شد تا مردم از خدمات ارایه شده در این ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شوند.

رئیس هلال احمر نکا خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نگاه پیشگیرانه و خودمراقبتی در انجام امور روزانه و استفاده از ماسک موارد مهمی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

 

وی افزود: با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از جوانان و نیروهای جهادی و بسیجی برای کنترل بیماری کرونا در سطح جامعه ، جمعیت هلال احمر نکا طرح آمران سلامت را در آبان ماه آغاز کرد.

عباسپور در پایان یادآور شد: در این طرح آمران سلامت که از داوطلبان هلال احمر هستند؛ مردم را به رعایت بهداشت و افزایش حساسیت بهداشتی در  شرایط بیماری کرونا دعوت می کنند و با توزیع بسته های بهداشتی و ماسک در بین مردم، امر کننده به سلامت در جامعه هستند.

کد خبر 988704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha