دفتر تبلیغات اسلامی برای پالایش کتابخانه‌های کشور آمادگی دارد

جعفری از اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی در پالایش کتاب های مفید و مضرّ در کتابخانه های کشور خبر داد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با اعزام مبلغان متخصص در این زمینه متصدی این پالایش شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، اباذر جعفری در نشست تنظیم تفاهم نامه بین سازمان کتابخانه های استان قم و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از ظرفیت  بالای کتابخانه های عمومی سراسر کشور برای فعالیت های تبلیغی و فرهنگی خبر داد.

 

وی گفت: اداره کل تبلیغ تخصصی در زمینه ها و موضوعات مختلف دارای کارشناسان و مبلغان متخصص می باشد که می توان از این پتانسیل در ایجاد برنامه های فرهنگی و تبلیغی برای حدود ۷۰۰۰ پرسنل و ۱۰ میلیون اعضای کتابخانه های عمومی کشور استفاده نمود.

 

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، پالایش کتاب های مفید و مضرّ موجود در کتابخانه های عمومی کشور را امری مهم و فوری برشمرد و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی کشور همانطور که منشاء برکات و علم آموزی هستند، با ارائه کتاب های غیرمفید و مضرّ می توانند منشاء آسیب ها نیز باشند؛ دفتر تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغان متخصص در این زمینه می تواند متصدی این پالایش شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هم از نظر ظرفیت خوب انسانی و از نظر محتوایی در راستای بالابردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ارتقای سطح علمی و فرهنگی پرسنل و اعضای کتابخانه های سراسر کشور آماده همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، است.

کد خبر 988873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha