توزیع ۲۰  بسته معیشتی  از سوی کانون فرهنگی هنری روستای جیجنان رود بین خانواده های نیازمند

سعادت گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد نبی اکرم(ص)۲۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی روستای جیجان رود بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی (عج) مسجد حضرت ابوالفضل روستای جیججان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه این کانون از کانون های فعال در ملایر است  افزود:  این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد  و بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه با  شیوع کرونا نیز اعضای این کانون در کنار مردم روستا بوده و فعالیت های خود را در قالب برنامه های دیگر از جمله جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه داشته اند تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از20 میلیون تومان کمکهای مومنانه را  از سوی خیرین و نیکوکاران و اعضای کانون به خانواده های نیازمند داشته  است.

 

وی تصریح کرد:این کمک ها در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی و همچنین مبالغ نقدی به نیازمندان بوده است.

 

وی توزیع بیش از 2 هزار عدد ماسک ، برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی در کانال های فضای مجازی برای اعضا برگزاری برنامه های مناسبتی برگزاری دوره های آموزشی و اشتغال زایی برای بانوان  را از برنامه های کانون در ایام کرونا دانست.

 

وی در ادامه از توزیع 20 بسته معیشتی برای نیازمندان در  هفته وحدت خبر داد و گفت: این بسته ها از سوی خیران تهیه و به همت کانون در هفته وحدت توزیع می‌شود.

وی گفت: برای هر کدام از این  بسته ها 450 هزار تومان  هزینه شده که شامل برنج ، مرغ و.. است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر تصریح کرد: همچنین طی  چند دو هفته گذشته نیز حدود 80 کیلو انگور از سوی خیران تهیه شد که در بسته های 5 تا 10 کیلویی بین خانواده های نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد  ملایر به همت کانون توزیع شد.

کد خبر 989337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha