سمینار گفتگو درباره تاثیر زندگی حضرت محمد(ص) در دوره کودکی و جوانی

موسسه قرآن کریم بانوان در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از برگزاری سمینار مجازی درباره تاثیر زندگی حضرت محمد(ص) در دوره کودکی و جوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، با نزدیک شدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، موسسه قرآن کریم بانوان متعلق به بخش امور معارف اسلامی و انسانی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از همه متخصصان  و علاقه مندان به سیره پیامبر اکرم(ص) خواست تا در سمینار گفتگوی الکترونیکی شرکت کنند.

 

این سمینار گفتگوی الکترونیکی با عنوان «تأملات آموزشی در سیره و زندگی محمد(ص) - کودکی و جوانی به عنوان نمونه» برگزار می شود و استاد دکتر «امل الحسینی» در این سمینار سخنرانی می کند.

 

این سمینار الکترونیکی از طریق برنامه (meet)  در ساعت 21 روز چهارشنبه (14 آبان 1399 مطابق با چهارم اکتبر 2020 میلادی) برگزار می شود.

 

از سوی دیگر، «منار الجبوری» مدیر این موسسه گفت: این فعالیت بخشی از مجموعه فعالیت های این موسسه به مناسبت سالروز میلاد رسول الله(ص) است.

 

الجبوری افزود: هدف از برگزاری این سمینار کشف و بررسی سیره پیامبر اکرم(ع) و فراگیری درس از رویکرد و راه و منش حضرت محمد(ص) است.

کد خبر 989344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha